Glitter and gold: a guest post from Ashley

Ashley from Glitter & Gold and her guest post

Hey My Vintage Curves Readers!It is Ashley here today from Glitter & Gold and I am here to do a guest post!I am so excited to share with all of you guys some cool street style looks that have inspired me lately! Street Style inspires me so much because it is like a mix of runway and real life! I hope you like me post! Look at this striped color blocked dress. It is so chic and looks absolutely wonderful with the tan leather bag. What I love about this outfit is that it is so laid back and kind of reminds me of a California look. I found this similar to dress here and it reminded my of this one here.

Leather chic on the street! I love the all leather look! I have always been a sort of edgier girl who likes to have fun with fashion and leather so this outfit is something so perfect.

Get the Look:
Soft Leather Jacket, Ombre Tee, Black Leather Inseam Pants, Peep Toe Booties

his outfits ensumble is extremely tasteful. The ombre printed shorts are so in style and can still easily be worn in the winter with a pair of tights underneath. Also the blazer makes the outfit so much more festive and alive. I do also really love the crisp white shirt because it is very fresh.

Get the Look:
Black Blazer, Ombre Shorts–sold out, Sequins Clutch

Ciao, lettori di My Vintage Curves! Sono Ashley di Glitter and Gold e questo è il mio guest post. Sono davvero felice di condividere con tutti voi la selezione di “look di strada” a cui mi sono ispirata ultimamente. Lo Street style è una fonte di ispirazione inesauribile per me, una specie di mix fra passerella e vita reale, spero vi piaccia il mio post!

Nella prima foto vi mostro un abito a righe dai colori forti. E’ molto elegante e si sposa a meraviglia con la borsa di pelle. La cosa che preferisco di questo abbinamento è he ha un mood molto rilassato che ricorda la California. Ho trovato un vestito simile qui.

La seconda immagine mette in risalto la giacca di pelle in chiave chic. Adoro tutti gli outfits quando si tratta di pelle! Trovo questo completo davvero perfetto. Per riproporre il look provate qui per la giacca di pelle, qui per la maglia, qui per i pantaloni e qui perle scarpe.

Il terzo outfit è creato con gusto. Gli shorts cangianti sono molto di moda e si possono facilmente indossare anche in inverno con un paio di calze. La giacca contribuisce a rende il tutto più elagante, mentre la t shirt dà un tocco fresco che mi piace molto. Per riproporre il look provate qui per il blazer e qui per la pochette di paillettes.

Per copiare l’ultimo look provate qui per il blazer di pelle, qui per i pantaloni stampa foulard e qui per le scarpe