Short curls and a touch of pink

Short curly haircut and pink earrings

Some girls are afraid of cutting their hair, maybe they think short hair aren’t as sexy as long ones. But they’re wrong! This summer I choose to be comfortable and natural with a short haircut that styles my loose curls. And I feel good. I added a touch of pink and the work is done! Look at my wonderful earrings  
Have I told you that I won a giveaway? Yes, guys, thanks Iris I won these amazing earrings handmade by Linda’s Dream. I wore them paired with a  two shades of pink scarf. What do you think about it?
Alcune ragazze hanno quasi paura di tagliarsi i capelli, forse perchè temono che i capelli corti non siano sexy quanto quelli lunghi. Sbagliano! Per questa estate io ho fatto una scelta dettata da comodità e voglia di naturalezza, un taglio corto che lasci liberi i miei ricci. E mi sento bene. Ho aggiunto un tocco di fucsia e il gioco è fatto! Guardate poi i miei splendidi orecchini. Vi ho già detto che ho vinto un giveaway? E già, grazie a Iris ho ricevuto in dono questi bellissimi orecchini fatti da mano da Linda’s Dream. Li ho indossati con una sciarpona in due tonalità di fucsia. Che ne pensate dell’insieme?